de een z’n dood…

reclame voor brood en worstenbroodjes op de etalage van het gesneuvelde la place
reclame voor brood en worstenbroodjes op de etalage van het gesneuvelde la place

de broodjeswinkel van la place op de markt in den bosch is met de sluiting van v&d gesneuveld. volgens mij was dit een goed draaiende tent en een prima bestemming voor de dagelijkse lunchwandeling. smakelijke broodjes.
maar de dood van la place is vandaag het brood voor andere broodbakkers die hun waren op de zaterdagse markt aan de man brengen. twee van hen hebben de etalage van la place ingezet voor hun eigen reclamedoeleinden.
jammer la place failliet...
ik weet niet of ik dit een chique vorm van adverteren vind...

maak je zo een lange neus naar de mensen die bij v&d en la place op straat zijn komen te staan?
maak je zo een lange neus naar de mensen die bij v&d en la place op straat zijn komen te staan?

aanvulling

nou, bij wijze van aanvulling vind ik dat dit toch wel iets ploerterigs heeft.
want het blijft niet bij deze aangeplakte folders.

"dag la place
hallo brabantse worstenbroodjes"...

dat is toch nauwelijks anders dan je verslagen concurrent een trap na geven?

als je je dat realiseert, dan koop je toch je wordenbroodjes niet meer op de copernicuslaan achter het station? met een coupon uit de krant (waarmee het advertentieweekblad 'bossche omroep' zich ook achter deze campagne schaart en zich blameert).
ik wil het niet hebben over de kwaliteit van de worstenbroodjes van het desbetreffende bedrijf (bakkerij den hertog in vught/cromvoirt). die zijn misschien best wel lekker. maar de campagne van de onderneming is ronduit smakeloos. voldoende reden om een andere worstenbroodjesbakker te kiezen, lijkt me.
 
 
 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *